Saturday 21 March 2009

30th

Sebagai menurut, titah perintah, duli incik tinggi Yushah bin Latif,
maka saya membuat 'koreksi' (correction) ini. *truk plak bunyiknye~* =P


Merujuk kepada entry dengan title 'Zutto, zutto, zutto best friend!',


item no 4,

his SPM candidate number wasn't TE013 B100,
but it was TE013 B111.
hehe....sou-li!
(eh tp sy jgk yg ingatkan) =P

item no 6,
tinggi dia da betambah 2 cm katenye sjak lepas spm. (blh x berenti meninggi??)


AND,


30. Dia tak suka teka teki. waahh...that makes 30facts about him! I should do a re-count =P kui3...

ade skali, Nazli asked, 'mu dekak siku yushah ko?' (kau tinggi paras siku yushah ke?)

then I was laughing really out loud. Nazli!!!




So close, no matter how far
Couldn't be much more from the heart

Forever trusting who we are
and nothing else matters

Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way
All these words I don't just say
and nothing else matters

Trust I seek and I find in you

Every day for us something new
Open mind for a different view
and nothing else matters

never cared for what they do
never cared for what they know
but I know

So close, no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
and nothing else matters

never cared for what they do
never cared for what they know
but I know

Never opened myself this way
Life is ours, we live it our way

All these words I don't just say

Trust I seek and I find in you
Every day for us, something new
Open mind for a different view
and nothing else matters


never cared for what they say
never cared for games they play
never cared for what they do
never cared for what they know
and I know


So close, no matter how far
Couldn't be much more from the heart
Forever trusting who we are
No, nothing else matters


{one of his fav songs. tp I think best jgk lagu ni =)}



yesterday evening I went to a dinner with a friend. best la restaurant tu, ade live jazz lagii =D wuuuhhh....tpt cte korea Lovers in Prague belakon. best jgk la =))
tp I went for the dinner da pkul 10+ sket, sbb tggu k Syaz, lepas tu ade salah paham plak. adoyaii~~ (T_T)
but the dinner was great anyway (^^,)
saya yang lapar~
sbb b4 tu, ade test biochem. adeh...test di petang jumaat, lepas tu susa plak tu (T_T)... lapa lagii...haha, stress kjap... lpas tu, kul 10 br dinner. adoyaii.... what a day!


tp I like the drink bery2 much. It's a non-alcoholic cocktail named Miami. haa, the name itself sounds relaxing. atas tu ade buah2 yg mcm org besantai tepi beach, tp da makan b4 amek gbr. So I have a reason now to buy this drink again later on, sbb x smpat amek gbr ;)


sekian sahaja saya mereport utk kejadian smlm, dan juga mengedit entry yg kurang tepat. =)

ja ne!

p/s : semoga incik Yushah berjaya submit final projectnya dgn jayanya. moga Allah permudahkan urusan beliau. amin! (.^_^.)

3 comments:

Unknown said...

hahahhaa..cover story ker?
hahhahahahahaa...
aish, naper berlaku salah paham plak?
adekah ..dot..dot..dot..?
hahhahaa

Syamira Zaki said...

oppss...cover magazine la =P cover girl ke, cover sheet ke...

miahahhaha

ad_nin said...

edit jgn xedit!!...hahaha...