Friday 6 March 2009

Fuel injection

In the name of THE ALMIGHTY...

saya tak tahu kenapa saya malas sangat2, sangat2 teramat2 minggu ni...

susanye nak ngadap buku jugak....

erm ngadap je boleh... =(

mcm kereta kering minyak itam (betul ke...)

blh x nak amek booster injection??

tak pon nak something buang semua toxine dalam badan....
heuhh....
are there any abnormalities in my enzymatic activites that my body doesnt work well? (T_T)



o ye, is it really true that if u take cheese/milk before sleep, u'll get a nightmare? to je pravda, no?

I always have nightmares... Gosh, I wanna sleep peacefully!! at least dreaming about me losing wieght wud be nice. hehe....
hurm, nak kata x baca doa sblum tdo da baca jgk... and I dont really take cheese or drink milk prior to my dreaming time.
I always dream about killing someone, sometimes very hard core scenes, like hentuk2 kepala orang kat kereta, mayat hidup balik, shot in the head/chest. or twist someone's head. am I really that scary? I really have horrible nightmares ever since I came to Prague. Why a???

not in a stable state,
-syamira-

*jauhilah aku dari gangguan syaitan yang direjam...*



2 comments:

rusnarusli said...

salam syemy... dasyat aa mimpi2 tu.. mcm citer thriller.. seriously.. haha.. bole wat cerpen kut..

Syamira Zaki said...

hahahha...kan2, takut kan. aishh...ganas jgk beta ropanya. muahahha...bakat terpendam nih =P